godmorgon

Godmorgon!
Nu har jag vaknat! Eller har varit vaken en halvtimme tiiieep (:
blev att vara hemma idag! Känns gött åh sova ut och ska faktiskt plugga sten hårt nu också! Engelska, på http://glosor.nu/ord , jätte bra sida att träna på faktiskt! Och det är roligare att träna på datan också, så man kan göra annat samtidigt! :) Sen ska jag plugga lite handels, om jag tog med mig boken! Funderar på en solning senare ikväll också, vet inte om jag ska börja sola i Orsa eller om jag ska va kvar i Mora. Men jag är jävligt fattig just nu så vi fårse om jag ens har råd att sola idag! -.- Skönt att studiebidraget kommer om nån dag! :D

Är lite sne på FB för jag hade fått typ 20 kommentarer på nånting så nu kan jag inte se :o
Jag som är så nyfiken av mig :( Men de är ju inte första gången som FB krånglar -.- balöhöhölhlö.
Venne varför jag skrev de men jag har inget annat att skriva yoo! HAHA
skoja

Ahmeeen vi hörs senare, ska lägga in glosorna nu!
PUSS


en bild på robin, mig, matilda & malin får de blir idag för jag har inga andra typ!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0