Godmorgon

NUUU har jag vvaknat också, klockan är tio över ett.
Har fetting huvevärk, men ska gå ner och käka lite frulle tror ja så kanske de går över! :)

Hm, idag är vädret skit igen. Fan. tror inte de regnar just nu, men de är mulet som faaaan.
VAAAAR ÄR SOLEN?!
Hoppas nästa vecka blir sommarvärme iaf, man mår så mycke bättre då! :)

Määääään idag iaf, ska jag nog städa, ska verkligen förska göra de!
Sen plugga, men de går fort, ska göra ett prov imorn tänkte jag, men de har jag redan så berhlver bara leta reda på svaren :)
Sen kanske jag ska laga käk till familjen? Venne, om jag orkar kan jag ju göra de ;)
Sen kanske jag ska åka åh sola lite, de får vi också se.
Känns inte som jag kommer hinna allt eftersom jag vakna så sent!:O
Bäst att börja nu då! HÖHÖ

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0