GLAAAD

hej allihopa!
ALLTSÅ IDAG ÄR JAG GLAD!
fyfan va underbart! Började med att jag hann med bussen imorse, fast jag försovde mig, igen! Sen kom jag till skolan, hade svenska, fick reda på att vi inte har nån lektion imorn, så börjar 13.10 eller nå sånt! :d gött! sen data, fick reda på att jag kommer på VG i carinas kurser (ADMENISTRATION OCH INFORMATION&LAYOUT!) sen engelska, fick reda på att jag fucking klarade NP!!!! ALLTSÅ FYFAAAN DE HAR ALDRIG HÄNT MIG ATT JAG KLARAR NÅGOT NP I ENGELSKA! blev så glad att jag typ börja grina (a) hihihihhiih UNDERBART!! nu måste bara provet på fredag gå bra också! sen hade vi handel, hände inget speceillt, kort lektion, men sen småföretagande och fick reda på att jag klarade de provet jag gjorde förra måndagen också! ALLTSÅ DRÖMDAG! FYFAN VA SKÖNT DE HÄR ÄR! :DD speciellt engelskan, alltså jag har sån jävla problem med engelska egentligen och nu slipper jag de, föralltid! ÅHHH (L)(L)

åkte hem, gick ner till mammi och käka en macka sen tog jag en glass på de! ;) blev en Magnum Gold, den är ny för i år, och den va rätt god! :) men den låter godare på reklamen men helt klart värd att käka i sommar! ;)
sen har jag blitt totalt facerapad (stvas?) haha av Shpend idag, idiot han är! ;) men jaja! de gjorde inte så mycket för jag är glaalalalaad!



BLIR EN SOLNING PÅ DETTA!
HÖRS IKVÄLL! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Solar vart :)?

2010-05-24 @ 21:58:21
Postat av: matilda

Vet inte riktigt vad de heter (a) Haha!

Ligger längst ner på gågatan i Mora, brevid videocenter :) Drop in.

2010-05-24 @ 22:09:58
URL: http://matildahoijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0