FREDAGGGGG

HEEEEEEEEEEEEEEEJSAAAAAAAAAAAAAAAN!
helg nu, så skönt! Hoppas nästa vecka också går lika fort, men de tror jag, eftersom de är studentvecka ;) kommer väl vara massa treor som är cp och fulla som springer runt och skit bara, gött! ;)
Hade engelska prov imorse, ja, gick skit! hoppas jag får VG ändå, fick rätt mycke hjälp så de va bra! :)
sen hade vi typ klassråd, sen sluta jaaaaag. pappi hämta mig så åkte vi lite på mora, fixade lite och så, sen till cafét och käka lunch! :) ikväll ska jag bara vara hemma och sova och så! ska ladda hem lite filmer och se på och äta massa gooodis! :) blir en solning vid fem också tror ja, om jag orkar!

IMORN ÄR DE CRUSING! tagga tagga ;)
men jobbar innan, från typ 7-17.00? :ssss maaagaaahad va jag kommer vara trött! men jaja.
hoppas värdet blir bra också! men har hört att de ska regna :(

inatt såg jag inte notebook, utan allt för min syster! fan va bra den är. jag grät mig igenom hela filmen, från 10 minuter in i filmen till slutet, hela filmen verkligen! :o har ju sett den förr, men de måste vara en av dom bästa filmer jag har sett! (L) jag skulle aldrig klara mig utan någon av mina syskon btw, dom betyder allt för mig! <3

JAJA.
laddar upp lite bilder från dagen senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0