försov mig

Undra vad jag gjorde imorse då? Jo, jag vaknade inte av alarmet och försov mig, IGEN! fan va värdelös.
Sjukanmälde mig och stannar hemma, men åker med kvart i tolv bussen in och gör mina två prov iaf.. och då tycker man ju att jag bör plugga nu innan jag åker dit eftersom jag inte har gjort de än och inte kan ett piss, men icke då! Jag ligger i sängen och ser på Vakna med the voice! De är iaf bra! :) Gaga va ju i stockholm i helgen, och efter hennes uppträdanden va hon ute på krogen typ :O OMFG. liksom tänk va grymcoolt underbart att träffa henne liksom :ooo hon måste ju vara den coolaste människa i världen <3 nästa gång hon kommer och uppträder ska jag faan dit!


GRYM ÄR HON!



Ska väl plugga snart.. Sen fixa mig, åka till skolan! Sen vet jag inte vad som händer ikväll? Ska nog ta hem matteboken och plugga lite till NP för de måste jag fan klara! Men vi fårse, antagligen kommer jag inte göra de. Imorn ska jag iaf inte försova mig för då börjar jag tolv! Skönt!

Hörs sen da!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0