fan

 

Hej igen!
Gissa vad? Jo, klockan är nu sju och jag har såklart inte ens tagit upp småföretagandeboken ur väskan, jag har inte kopplat i datorn & jag har heller inte ens börjat att städa mitt förbannade jävla rum! Fan va sur jag blir på mig själv! Är så jävla skoltrött för tillfället också så har sagt till mamma att hon kanske borde ta in nån annan ist för mig på jobbet i sommar för jag inte kommer orka, och ja, jag kommer antagligen ångra mig senare i sommar!

Och vad är de för jävla väder ute nu då? Ser ut som de kommer börja regna vilken sekund som hellst.
Jag vill verkligen inte gå till skolan imorn, jag orkar inte.. Två äckliga prov ska jag göra och bägge kommer gå åt helvete! Har dessutom NP i matte på Onsdag som också kommer gå åt helvete. ÅH KUKFAN!
Skönt att vi bara går Måndag, Tisdag, Onsdag nästa vecka iaf, plus att de är gymnasiefest på Torsdag! Hoppas fan de blir skoj. 33 dagar kvar till sommarlov idag också! Underbart! <3

Duscha ska jag göra nu snart sen ska jag lägga mig och sova, ska bli jävligt skönt!
Kanske skriver ett till inlägg senare om jag orkar och hinner.
puss


Fast det var så kort romans
var det nåt jag borde ha förstått
Såna chanser kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två
Fanfanfan det skulle varit du


i love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0