ÄNTLIGEN!

Såååådär! Nu har jag äntligen koplat in min nya dator! Känns underbart med stationär, så man slipper jävla äckliga små laptoparna! Blää. Pappa tyckte jag skulle ha den kopplad till TVn ist för en vanlig skärm, och om pappa säger nå så blir de tydligen så ;) Så nu är den kopplad till tvn alltså, men ställer nog in en skärm iaf, har trotsallt köpt ett databord + datastol för typ 3000 tillsammans, eller ja, pappa har ju köpt de, så han får väl egentligen skylla sig själv då ;) Men vet inte vad jag ska ha på bordet annars? :o ahja, de lösersig väl.. Just nu är de en garderob, haha! Har 10000 kläder på de (a) Har ju inte hunnit fått in en byrå till nya rummet än, men de kommer nog i veckan.. Bara de att jag inte har kunnat bestämmt mig om jag vill ha garderob eller byrå, vill hellst ha en garderob, så man kan hänga och så, men de kommer se så fult ut :( har typ ingen plats, så får nog bli en byrå till att börja med! Och sen kommer jag ju använda Emilias garderob en hel del också (a) Hoho! De blir nog bra tillslut! :)

Imorn då, kan sova ut! och de ska jag verkligen göra! Sen klippa mig klockan kvart över två! :)
Sen fårvi se vad som händer, glömde ju ta hem matteboken idag... -.- Ahja! SKIT SAMMA! Orkar inte tänka på all skit skola nu! Men fuck om jag inte klarar NP på onsdag..

Blir ingen bild i dehär inlägget eftersom jag inte har några på datan!
Meen ska fixa de så fort som möjligt! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0