UNDERBART VÄDER

Godkväll!
M¨ste bara säga, vem fan har tid att blogga i detta underbara väder? Inte jag iaf ;) Har typ varit ute hela dagen! så skönt! Skrev klart svenskan lite snabbt och hoppas verkligen på ett VG, men känns inte som de :( men om jag får de blire VG i svenska A!! Iaf, ringde pappa åh fråga om han kunde hämta mig och det kunde han så jag åkte alltså hem efter svenskan! ner till cafét och käka lite mat sen chokladpudding (L) sen hem, bytte om och gick ut och la mig på mattan och solade! va ska man säga? finns inga ord för hur glad jag är för värmen och sommar! hehe sen spelade jag, emma och hanniz lite kubb också! myyyys.
sen åkte jag och handla med pappi och nu har vi precis ätit! klockan är snart nio och jag ska verkligen ta en snabb dusch innan DH börjar! kommer inte hinna :( haha.

jaja, lite bilder från idag!
PUSSS OCH KÄRLEK



sommar <3


Kommentarer
Postat av: emmalidndström

hahaha , jämför mig och dig och kolla hur jävla brun du är matilda :) <3

2010-06-02 @ 20:18:50
URL: http://huliganbabian.blogg.se/
Postat av: emmalindström

hahahaha , jämför mig och dej och se hur brun du är matilda :) <3

2010-06-02 @ 20:20:13
URL: http://huliganbabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0