Torsdag

Hej hej, nu är jag lite lugnare än imorse! haha!
Pappa skjussa mig in till Mora, så jag kom inte så jätte sent, en timme bara! Och dom hade inte börjat med provgrejen än, så jag hann vara med! :) Hade engelska sen, fast vi stack och åt innan så vi kom lite sent så lektionen blev kort och bra! gjorde inget typ, lyssnade på lite redovsiningar och så.. Men jag blev blöt eftersom det är student vecka så har alla vatten ballonger + vatten pistoler -.- Shpend hade tagit någon och såklart sprutade han på mig, plus att han knäckte en ballong i huvet :( haha, fan. Men eftersom det va fint väder idag igen så torkade jag fort iaf! :) Var drakkamp nere på Göslan sen, va inte så kul som vi trodde, alla sprang runt och de va så rörigt?! så vi gick ner till stan ist! Jag införskaffade mig ett par svarta shorts för 250:- (fast jag är hur fattig som hellst!!) har typ 100 kronor kvar av studiebidraget som kom i måndags! bra gjort! -.- Köpte även en biljett till skeer idag, eller köpte två, en till rebecca & en till mig, 300:-! Tur att pappa betalade den iaf! :))

Nu ska jag gå upp till Lousie och vaxa mina ben, eller ja, med en epilator. höh. fan va ont :( men hoppas de funkar bra iaf! Sen ska jag plugga lite, kanske hjälpa henne med någonting så jag tjänar lite pengar? ;) sen ska jag iaf hem och duscha!

TAGGA INFÖR IMORN!!!
kommer bli köööng

PUSS

nere på drakkampen


shortsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0