Tjabaaa

Funderar på att lägga mig och sova, är sååå trött! Har pecis ätit, tunnbrörulle, möms! Tvääärmätt, vrkligen. Vill spy! haha
IAf, lång dag imorn. Ska upp vid åtta för att vara nere på cafét vid halv nio och hjälpa lilla mamma med varorna som kommer, eftersom vi ska ha släktkalas för mig och pappa imorn ska mamma göra smörgås tårta så jag tänkte hjälpa henne att packa upp varorna så hon slapp det :) Efter det ska jag få med mig Emilia och åka och handla grejer till kalaset då, tänkte bla baka negerbollar så måste handla lite då :) och mamma & pappa jobbar bägge två så ja, vaför inte liksom (måste ju fjäska lite efterssom jag fyller år på onsdag;)) haha! Sen ska jag på banken och få lite pengar som jag inte riktigt vet varflr jag har fått? iaf ska jag sätta in de på kortet! :) sen hem, städa, baka, mublera om lite så alla för plats och fixa innan alla kommer vid fem! :)
vi blir väl ca 20 stycken och alla får inte plats i vårat kök skulle jag tro så måste göra om lite.. Synd att det är så kallt ute så vi inte kan sitta där, som vi alltid annars brukar göra den här tiden -.-

JAJA.
Fixa lite nu, tvätta av sminket osv. Funderar på att duscha nu, eller om jag ska orka upp tidigare åh göra de imorn.. hm.. fårse hur det blir!
PUSS ALLA SÖTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0