Tisdag

Hallå!
Tisdag idag, känns konstigt aatt int4e vara i skola, eftersom det verkligen inte känns som sommarlov? Men gött iaf! :)
Lite konstligt att skriva på Emilias dator, som jag gör just nu, därför jag kanske skriviver lite knaaas.
Iaf, gick upp åtta, tog på mig kläder och åkte till cafét :) Varorna hade inte kommit än, men jag käkade lite frulle och så, sen kom dom. Packade upp och hjälpte till lite mer sen åkte jag hem och väckte Emiliiii :) Hoppade in i duschen, sen fixade jag mig sen åkte vi till banken, konsum, cafét (käka lunch), ica, sen hem! Så nu håller vi på här hemma, ska städa och baka innan allt folk kommer vid fem :) Duttiga vi är ;)

Imorn blir det Mora med Emilia, ska se om jag hittar nå skoj, sen ska hon köpa nå till mig eftersom jag fyller år (a) hoho! Köööng ;) Fårse vad som händer imorn kväll.. Hmmm... maah, kan inte bestämma mig. Men jaja, Skriver mer senare när alla hjar varit här :) Nu måste jag väl gå och hjälpa Emilia lite hähä.

Bjuder på två bilder på mig & smpsyrrorna från liseberg förra sommarn ;)



puss/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0