Tiiiiiisdag

Hej hej!
Idag hade jag sovmorgon till Tolv, skulle åka med Tio bussen in, men då säger Hanniz att jag ska åka bil med henne in vid kvart i tio ist för hon ska på lassarettet och ge blod. Så jag gör det, vi kommer lite sent dit, men hon är klar runt tjugo i elva kanske? Jag är stressad som fan för hon ska sola och sen ska vi käka innan skolan, så vi åker bort till Solariet och hon lägger sig, medans jag sminkar mig osv. När hon är klar skyndar vi bort till helmers och hon bjuder mig på lunch! Gött :) Tack för de! Klockan är då halv tolv, haha.. Seeeegt, får stressa i oss maten. Men jag blir bara typ 10 minuter sen till svenska lektionen iaf! :) Bra gjort! ;)

Väl i skolan har vi svenska, vi får fika och så av våran svenska lärare, Sandra. Sen säger vi hejdå och så, för det är sista lektionen vi har henne, och i tvåan får vi någon annan i senska B :( Skit dåligt, eftersom både hon och vi har sagt till rektorerna att vi vill ha kvar henne! Hon är verkligen AS bra, jätte bra lärare och personlighet, hon hjälper än så man förstår och allt. Så när vi fick reda på betygen och kramade om henne och sa hejdå började jag såklart böla.. haha. Typsikt mig, men jag tycker verkligen att det är tråkigt :( Iaf fick jag reda på att jag bara för G för jag har fått G på de senaste jag har gjort, men jag var såååååå nära ett VG och hon ville gärna sätta ett VG, men jag nöjer mig med ett G, helt klart! :) Hon sa att jag skulle ta med mig allt och käpa på svenska B så kommer jag antagligen få VG där isT :) Känns såå bra att ha en svenska lärare som peppar en ist för en som säger att man är dålig, som på orsaskolan -.-

Men iaf, sen skulle vi ha matte, men hade ingen för alla som fickIG på NP skulle göra om.
Så vi åkte ner på stan, sen till parken, bowlingen och bowlade med idrotten! Weiiiij. JAg spelade med Max & Jimmy, kom fan tvåa! Kung! ;) Jimmy kom sissssst! Hehehehe

Sen kom Hanniz och hämtade mig, rebecca & matilda så skjussa hon hem oss :)
Åkte ner till mamma åh åt lite, sen pratade med henne massa, tog en prommis hem med Lousie och nu är klockan sex, funderar på att åka in till mora? Men njea, tror jag stannar hemma! Blir nog en promenad senare ikväll, eftersom det inte är någon Desperate Housewifes.. Tråk att det va sista förra gången!

Lite bilder på mina kattbebisar och från idag!


hihi bus (L)


här är min katt, den är sbsolut sötast! har döpt den till retard! :'))


Haha, vafan håller EkAn på med?


Snygg stil när jag bowlar! ;) Blev garanterat strike!


Sådäääära! :))
Nu ska jag int skriva nå mer!
Ska bara tacka storasyster Hanniz för att hon hjälpte mig med designen! :)
Ha en fortsatt bra dag! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0