taggar ikväll

hallå alla söta! :)
ska vara hos storasyster och hennes vänner och grilla om en timme, hähä. vem gissar på att jag blir sen som vanligt? har precis bestämmt mig för vilka kläder jag ska ha, blir en svart tröja, en rosa midjekjol och kavaj (om inte rebecca ska ha den). har dock inte bestämmt vad för smink, hur håret ska vara osv. men tror det blir lockar, och sen bara vanligt smink. hoppas det blir grejt! :)
trodde baksmällan hade gått över, men känner nu att jag vill spy. buuh. tar en till ipren och ska kanske äta nånting, eftersom jag inte ätit på hela dagen! så hoppas vi på att det blir bättre så kör vi igen! tror att kvällen kommer bli supernice och att det blir grymt mycket folk! eftersom det dock inte var så mycket folk igår. tjoooho. nu sk jag börja sminka och sen fixa resten! hoppas även att vädret blir nice! hörs inatt förmodligen! PUSS OCH GLAD MIDSOMMAR BTW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0