solning osv

tog en lång, skön, varm dusch sen klädde jag på mig igen och åkte till Mora och solade lite solarium. Är för tillfället blek som jag vet inte vad och måste bli lite brun nu :) Så, efter det tog jag en prommis till Öna där pappa va. Va där ett tag, chilla med hundarna lite och sen åkte vi och åt mat på donken. hähä.
Va fan värd allt detta, både duschen, solningen, promenaden & donken, som jag har slitit idag på jobbet alltså ;)
hihi. nu är jag trött och slut och ska lägga mig, ska sova innan tio hade jag tänkt :) Blir bra eftersom väckarklockan ringer 6 imorn igen :( buuuhu. men ska inte tjura för de, det ska göras och bara att börja räkna ner dagarna ;)

bjussar på en bild från idag, yeeah. inte många som åkt i svenska kyrkan bild inte ;)



pusskysssmekpillpullknull mina små hjärtegull (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0