sliten

fan va sliten jag va idag! jag, rebecca & matilda har inprencip gjort ingenting på jobbet.. hähä. började imorse då jag hade glömt handla nån matlåda igår, tills idag. BRA GJORT! sen hade jag ingen cykel hemma för den va hos louise -.- så beccas mamma skjussade oss som tur va för annars hade vi kommit sent! sen jobbade vi lite, sen rast, sen jobba lite till, sen åkte vi till mamma åh åt lunch där, sen jobba, sen sluta vi! skönt! jag och rebecca gick hem och då träffa vi jessica, elton, niklas och jimmie ett tag :) sen hem, käka lite sen kom farmor och faster så satt och pratade med farmor i någon timme :')) Sen typ åkte jag till mora med papppiii i några timmar sen hem och nu måste jag verkligen sova! hinner inte duscha idag, så får bli imorgon bitti, alltså måste jag komma upp senast sex imorn, kan inte ligga och dra mig! :( blir nog ssk byn imorn också! sueeeeööööhähägäägg på de.

men puss så länge!

vaaaarmt <3<3




JUSTEEEE!!! betygen kom idag också! satan va mamma & pappa va stolta! wiiiie!
är fan nöjd, 5 VG och 5 G! har bara läst 10 kurser, men första gången jag inte får några IG och första gången jag får fler än 2 VG! WOHOHOOOOW :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0