Skolavslutning

Hallå!
Som ni redan förstått säkert så har jag fått sommarlov, äntligen! Vill bara säga att det här läsåret eller vad det heter (ettan alltså!) har gått så jävla otroligt fort! Jag minns första dagen som om den vore igår, helt sjukt. Är helt klart det snabbaste läsåret någonsin, och så mycket som har hänt också, har hunnit varit både överlycklig & förkrossad, lärt känna nya männsikor, en helt ny klass och allt sånt. Sick, hoppas tvåan & trean går minst lika fort, men de tror jag eftersom vi har mycket praktik så vi slipper att vara skolan hela tiden! :) Har också lärt känna både idioter och verkligen as bra människor! Maria tillexempel, liskom gått på samma skola som henne ända sen hon flytta hit i typ trean eller fyran? Och ALDRIG pratat med henne, är såååå glad att vi lärt känna varandra gumman! :) Du är underbar! Lite sorligt att treorna har slutat nu, kommer bli rätt tomt, men kommer bli ännu tommare när 08-orna slutar nästa år.. Åh, alla 95or kommer upp, kommer ihåg hur tomt de va när man började nian och alla 92:or försvann då liksom! hehe. Men ska faktiskt bli kul att 94orna kommer upp nu till hösten, känner ju rätt många, typ alla sköningar från Orsa :) Jaja, inte ska jag tänka på det nu inte, jag har ju ungefär 2½ månad med sol, bad, glass, grillning, vänner, fester och jobb framför mig! WEEEIJ! Kommer bli en toppen sommar, känner jag på mig!

Iaf, nu på kvällen har jag varit på Kyrkbynskolan på min yngsta lillasyster Mayas, och min "extra" lillasyster Emmas avslutning. Emma sluta 5:an, och Maya sluta 6:an. Guuuud va stor hon har blitt, haha. Låter väl som en gammal kärring när jag säger så, men seriöst, hon blir 13 år och börjar SJUAN föfan! Helt sjukt. Min minsta lillsyrra blitt stor vafan?! Va ju inte längesen jag slutade sexan! Haha. Men jaja, iaf va vi där, skit tråk men ändå kul och se alla söta lekis-6:an sjunga och så, men ba awww :')) Fast ja, har ju haft alla dom där lärarna, och ja, inte dom bästa kanske. Haha, hatar dom flera faktiskt! Så dryga. Men de är väl det lärare ska vara antar jag! ;) Iaf sjöng dom och grejs, sen fika vi. Sen åkte vi väl hem! Så jag lägger ut lite bilder nu då!

 

pappa & mamma. (pappa försöker härma mina posar jag brukar göra ;o)

 

 

 

 

 

Så, GRATTIS LILLSKIT! Jag älskar dig! (L)

Imorn blir de att gå upp tidigt, även om det är första dagen på lovet.. Ska till kyrkan för att gå på andra lillsyrrans avslutning, hon slutar ju nian! :) Är lite smått avis på alla orsaskolingar som får åka till grönan och ha kul :( Men men.

Hoppas ni haft en bra dag!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0