siljan runt med hp09

nu har jag kommit hem från skolan, eller kom för en timme sen typ! :) Eller skolan och skolan, har ju varit ute och åkt siljan runt med klassen idag! Stannade på lite olika ställen och så fick vi redovisa typ! Trodde de skulle vara skit tråkigt, men blev fan riktigt kul! :) Synd att så många var borta från klassen bara, vi va bara typ 12 eller 13 med, men jaja, vi hade skoj iaf! :) Jag, Matilda & Rebecca redovisa om Rättvik, eller rättaresagt om CCW, Rättviks Marknad, Folkmusikenshus hus, Dalhalla & såklart Långbryggan! Det gick bra, fick stå längst fram i bussen åh snacka i mick åh grejer ;o haha! Men ja, tog kanske 5 min? sen har vi bara setat och åkt buss, så chill dag iaf! :))

Värdet har ju varit lite tråkigt måste jag säga, spöregn när vi åkte, blev lite sol när vi va i Leksand, men sen blev de molningt igen.. Men ja, hade inte varit så gött för oss att sitta i en buss hela dagen om det var 30+ grader, så jag ska väl inte klaga, hoppas vädret kommer imorn iaf! WEEEEIJIJJJ



haha nusnäs! (Y)

bild på entrén på tomteland får avsluta dagen!
PUSS


Kommentarer
Postat av: matilda

vilka jävla bilder

men vilken jävla kul daaag :D

allsång i bussen<3 hahah

PUSSS

2010-06-07 @ 19:11:34
Postat av: maria

fan vilka bilder du har lagt ut på mig då! första bilden är ju helt störd ;( aja.. kul hade vi iaf <3

2010-06-07 @ 19:15:40
Postat av: Anonym

hahah king bilder ju :)

2010-06-08 @ 15:35:42
URL: http://draganamrksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0