seeegt

åh, vilken seg dag! seriöst, bara regn & regn.
rebecca ska sova här inatt, och vi blir nog hemma hela kvällen eftersom vädret? :s
jaja, jag har typ legat och sovit tills nu, hähä. ska ta mig in till duschen innan beccisen kommer och så, funderar starkt på att fixa skjuss in till mora och sola, fan hart inte gjort de på typ två veckor och jag är fucking blek :(( fårse om becca hänger med mig in när hon kommer! :D

på ONSDAG ska det bli sol, då fyller jag år, då blire papapaaaarty mina söta vänner! :)
dagarna innan ska de vara molnigt, och regn -.- åhhhhhhh.
4 dagar kvar då!! http://www.klart.se/dalarna/imorgon-13.html där är värdet, hoppas jag fattar rätt! :o
nanananannanaaaaaaaaaa!

bilden är typ 4 månader gammal, men har ingen annan, den passar bra! helt ofixad åh så, precis som nu. hähä


PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0