SATC 2!

åhhh, har varit och sett Sex And The City 2 nu! Lite efter är jag, men fan va bra den va! :D Bättre än ettan tyckerj ag :) ÅHhhh man blir så glad av att se på alla ful-snygga kläder, all lycka, alla pengar, deras sköna liv, och deras personligheter! ÅH bara älskar dom! :) Efter bione tog vi en prommis till donken för att våran buss inte gick förens typ 1½ timme -.- seeegt. köpte varsin chees och dricka, möms, sen prata vi lite osv :)

juste!! Köpte mig även en ögonfransböjare eftersom min är borta?!
OCh rebecca bjöd mig på bion i present, hihi TACK gummsan!

trevlig kväll! :D
mina flickor äääär så bra!




yaaaaiiij meeee!


väntan på busssNNNN


ahmeeeen puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0