prommis

Har varit ute precis på en timmes promenad! Sååå skönt! Synd att det är så mycket mygg bara, och att jag är så himla varm nu och jag inte kan öppna fönstret för jag kommer dö av myggbett då :(  Men sånt man får leva med på sommarn! ;) Klockan är snart halv ett och jag ska krya ner och somna till en film eftersom jag ska upp halv sju imorn! Har faktiskt varit vaken sen fem i morse så borde fan somna rätt snabbt!

Iaf, glömde säga en sak. Hade min antagligen livs sista engelska lektion någonsin idag!! Förstå hur underbart detta är?! Finns inte i min värld! FUCKING UNDERBART!! åhhhhh. Fick G också, tillslut, överlycklig för att jag slipper sommarskola i år igen och slipper läsa om hela kursen!

PUSSSSSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0