pöss

hallååååå mina kära, söta!
jobb idag, som vanligt.
chill idag också faktikst! va nere på orsa, jobade till halv nio typ sen skulle vi på nån jävla gudstjänst! HAH men vi va försenade så när vi gick in i kyrkan satt de massa folk och allt hade börjat! så vi tog cyklarna och åkte till en lägenhet där vi skulle få typ fika ist! möms. sen tillbaka vid tio eller nå, jobbade till elva då vi skulle ha "friskvård" (en timme i veckan då personalen typ springer, joggar, går, simmar, cyklar osv i en timme) men vi satte oss och solade ist, i en timme alltså, till klockan tolv, sen lunch till kvart i ett, sen jobb tills typ halv fyra! :) + att det varit varmt idag så har bränt mig ännu mer, fast de inte syns så käns de kan jag lova! lite sträck är de, och jag som hade en lite längre tröja idag, alltså inget linne, fIIIIIIIIIIINT!

sen iaf, åkte hem och sola ett taaag, sen kom mamma hem och skulle till mora för att köpa lite kläder osv. så hängde med henne in, skulle egetnligen inte köpa nå för jag är fattig! men blev en tröja på rea och solpuder iaf! :)

chiiiillll!


jeeeeeeeej, va vi jobbar på!


sommar (L)


Hanna, Matilda & Elin :)


Lindex - 129:-


Åhléns - 159:- (schnygging bild som speglas;))


ahhhhhh, lite bilder iaf!
PUSS OCH SOVDAX INNAN TIO IDAG IGEN! ;)
JOBBAR BARA TILL TVÅ IMORN TROR JAG OCH SISTA INNAN HELG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0