onsdag

Hallå! Imorse kom jag typ inte upp, va så jävla nära på att stanna hemma och sova, men hade två prov på morgonen (ett vanligt & ett omprov) så fick dra mig ur sängen tillslut! Missade bussen så åkte med Micko in! :) Sen hade jag proven då, först turismprovet, som jag tror jag får G på, sen försäljning & service som jag fick VG på! kung! :D Skönt, nu är jag helt klar med Handel, turism, svenska, matte & småföretagande! Har bara engelskan (läsa ut en bok, redovisa, göra om ett prov, kanske gå om hela kursen i tvåan :(), idrott (bowling på tisdag i nya bowlninghallen), foto (kolla på bildspel nästa vecka) & data (dom ska gå igenom provet imorn) SEN ÄR JAG FUCKING KLAR MED ALLT! WOHOOOOW

Efter proven gjorde vi ingenting, facebookade, kunna lika gärna åka hem med en gång. Hade rast, sen matte, men Sune va sjuk och vi skulle ha vikarie men alla stack innan han eller hon han komma! (6) hehehe.
Sen foto, ringde Bosse åh han sa att vi kunde åka hem! :)

Kom hem, chillade med lite mat + glass med Rebecccaaaa, sen skjussa pappa hem oss! Henne till sig, mig till mig ;) Sen tänkte jag kolla på film, men somna! höhö vakna för ett tag sen och ska nu tvätta bort smink och fixa mig för sängen och lägga mig och se på Dear John!

PUSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0