nnanaaaa

Filmen var bra, helt okej! :) Grät som en idiot, såklart. Som alltid gråter jag. hähä. Till och med till animerat alltsssåå ;)
Jajaaa. Mamma bad mig ladda hem New Moon, så har gjort de nu. Hon ville se den. Och ja, jag har ju inte sett den än eftersom jag tycker det är helt värdelösa filmer. Men funderar på om jag ska offra mig och kanske se den när jag ändå har den? Hm. Svårt att bestämma mig. Ahja, blir inte nu iaf!

Som sagt så ska jag jobba imorn. Hoppas de blir skoj, taggad som inihelvete ;)
Synd att jag ska upp så tidigt så jag inte kan följa med Maria och Lisen åh nattbada, men de kommer väl fler gånger i sommar om jag känner dom två rätt (; hihi

Undra om de blir varmt imorn.. Tror fan de skulle bli de. Vet inte vad jag ska på mig för kläder på jobbet :o mjukisar kanske blir för varmt. Ska ha ömtåliga kläder, vi lär väl ska ränsa gravar åh skit, så vill inte gå dit med typ jeans åh skit.. hmmm, vilka promlem jag har ;)

Ska väl fortsätta att ligga här och inte göra ett skit nu!
PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0