nananaa

Vet verkligen inte vad jag ska ha för kläder på mig imorn! :( Alltså jag har inte hittat nått, och jag har inga pengar att köpa nå dyrt snyggt heller, och lär väl inte hitta nå som duger hemma heller -.- Men jaja! Alla kommer väl vara fulla och glada så ingen kanske tänker på kläderna om jag har tur! ;) Hihih är pepp ändå faktikst!! Känner bara att jag vill att det ska bli morn! ;) Funderar på en prommis nu innan jag går åh lägger mig! Hm.. Mja, mjo ahhh. venne om jag pallar! Men jo! Haha.

Fan va de gjorde ont att använda Epilator btw :o Alltså inte alls lika bra som jag trodde :( Tog typ bara var 4 hårstrå kanske? Besviken fan! Jaja. Ska ju duscha innan läggdax också, och plugga.. juste.. Kasnke inte hinner gå ut iaf.. Int ska jag sitta här mer iaf! Kanske bör gå och leta på några kläder!! :o

Jaja.. Haha, cp inlägg vafan.
Men puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0