myyyys

Godkväll vaaaaa :)
Sitter här nu i min säng, helt själv! Mina brudar har precis åkt hem. Vi har haft jätte mys, tyvärr mycke tårar :/ men även mycket skratt! :') Känns så braaaa att vara med er tjejer, ni är så bra! Tyvärr händer det aldeles för sällan, men nu har vi en hel sommar och den kommer bli bäääst! :D weeeeij! Blev iaf film och prat, och mys med kattungarna! ;) hih.
Nu ska jag se en film själv, The Ugly Truth och somna till innan emilia kommer hem vid tre, fyra, för jag har snott hennes kuddar! hähääää
Har fönstret öppet och det är 10000 myggor här inne, fuck! :( Har fått ett bett på lilltån -.- kuel. fan, jag hatar myggbet och myggor, men älllllskar sommarn!

HAHA vilket fult inlägg de här är, skriver bara massa skit men är så jävla trött!
Blir lite bilder nu, sen säng!

kattisunge, lite ledsen är hon:( mobbad också stackarn (L)


maliiiiiiin :)

haha, så skabbiga bilder på mig.men jag var trött, osminkad, och mjukiskläder (Y)
va rätt skönt faktikst, men bjussar på dom här bilderna!



AHAAAAP, blev inga bilder tydligen :o
jaja, tack flr ikväll!
FPUSS&GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0