morsning

Tjabaaa.
Kunde typ inte somna igår, somna kanske vid tre? Vaknade vid elva kanske. Jag som skulle följa md Louise till Mora vid halv tio för hon skulle skjutsa in Emilia till träningen, sen vänta tills den va slut. oooops. Skulle faktiskt behöva gå på stan en snabbis, köpa lite solpuder osv. Men kanske är lika bra att jag sov bort de, hade väl gjort slut på mer pengar än vad jag ska annars.. -.- Snart kommer ju studiebidraget också! WEEEIIIJ. Eller ja, de är ju typ 1§ vecka kvar, men iaf! :)) Ska gå ner nu och äta lite frukoskt kanske, se om någon är hemma här (som det aldrig är typ) och om mammi är hemma ska jag fråga henne om jag kan få beställa en volangkjol från H&M och lite underkkäder :) Tror inte de ska vara några problem :) Ska skicka tillbaka BHn från Nelly idag också, som dom inte har gjort än -.- Så jag får den andra snart! :)


bild på mig & lite av rebecca från innan nån gymnasiefest i vintras.. ^^


PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0