mooooooora

blev moracruosing igår! det var trevligt ;) synd att det var rätt kallt, hade för lite kläder på mig :( trodde de va sommar, men icke. hähä. Fast frös mest i slutet och påväg hem! Jaja, vi va väl hemma vid två typ.
vet inte vad jag ska skriva, så laddar upp lite fula bilder :) fast ah, tog inte överdrivet många, men jaja.
träffa även Philip, trevligt trevligt :)


HAHA gulligull. suddigt & fint!


mjaaaaao


haha


Kisspaus på donken! ;) Jag & Emiliii


rebecca är lite mobbad. föst stod alla långt ifrån varan,
så bad jag dom klämma ihop sig, men icke, becca ville stå med clownen!


Träffade även Johan & Martin :) bjussar på bilden, fett fuel


åkte lite pic up-flak! =))


HAHA bilden (L) ser ut som en kines


Cribbe & han bror (:


ingenaning om vad han heter? :)


inte han heller, men gryyymt lik robin :o


gummsan


Sista bilden får bli Pussbilden! (även om jag har turknäsa, hähä..)


tack för kvällen boys and girls! HAH skoja
öhm, idag ska jag ligga åh slappa i sängen hela dagen hade jag tänkttt :)
Imorn börjar jobbet klockan sjuuu..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0