lunch straxX

Vaknade för ett tag sen av att jobbet ringde, men jag svara icke ;) Hähä. va ju ett nummer jag inte hade? MEn sen kolla jag upp det och såg att det var dom, men jag börjar ju inte förens på Måndag, men dom ville bara säga vilken tid jag skulle börja och var vi skulle samlas! Så Måndag klockan 07.00 på kyrkogården i nått garage elle va han sa? fatta liksom inte :( haha. JAja. Har en hel helg med ledighet, sen börjar jag jobba och jobbar hela lovet! Mitt schema kommer bli ungeär såhär, två veckor på kyrkogården v. 25 & 26 (ledig på helgerna!!), sen v. 27 börjar jag på cafét, kommer jobba typ 4 dagar, ledig två, fyra timmar om dagen, rätt chill! :) Dessutom ska jag verkligen försöka sprara nästan alla mina pengar som jag tjänar! Vill utomlands i höst, och ska fan försöka styra upp de ;) Ingen i min familj verkar pepp.. Så nu jävlar ska här jobbas så jag kan hänga med Lousie, (synd att ho ska så jävla långt bort så de kommer kosta to mutch :(() Meeeeen ska jobba för de föfan ;)
Iaf, nu sitter jag här, påklädd men osminkad och ofixad annars. Orkar inte göra de, ska ner och luncha(egentligen lir det ju fruckost!) lite med Emilia så fort hon klippt klart gräset. Men hon är seeeeg.

MEn ska skynda på henne nu, lunchbuffen stänger om en halv timme!
Hörs sen!
Ikväll blir bio! SATC 2! weeeeij, jag är lite seg.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0