läggdax

Hejsan!
Nu har jag faktiskt bytt sängkläder och duschat! ska snart lägga mig och se på en film, göta kanal 3 tror jag, ladda hem den igår, suger säkert men vafan! haha såg förövrigt Dear John idag, skulle se den här om dagen men hade inga linser i då så det fick bli en svensk film ist annars skulle jag ändå inte sett texten! haha, så iaf idag såg jag den, fan va bra den va! verkligen, se den! sorlig och k'rlek, precis vad jag gillar! :)

öhm, imorn ska vi åka Siljan Runt med klassen, så får inte försova mig, bussen går åttaaa.. Ska åka till Rättvik, Leksand & Mora, och byarna runt om, och typ redovisa för vi har i olika grupper tagit reda på olika skit om de. blabla, as tråkigt säkert men peppa sista i skolan nu! Ska ta med kameran och försöka knäppa lite kort också, för det är såååå mycket roligasre att lära när det finns bilder okcså, det tycker jag själv och antar att andra också tycker det! :)

Börjar fucking få ont i halsen också, är nog för jag va ute utan jacka åh skit i fredags antar jag. Har dessutom as ont i höger arm, vid armbågen? vettefan vad som hänt där?! kände de när jag typ skulle sova i fredags. men JAJA

nybäddad säng ;*


borde kanske städa rummet också? höhö..


fårbli en bild på klassen också då!


PUSS & GODNATT
hoppas ni haft en bra helg, för de har jaaag wöwö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0