kalasat klart

hej igen!
Nu har vi kalasat klart ;) hehe. Kusinerna, kusinbarn, moster, farbror, farmor osv va här :) Myyyys. Har fått pengar och lotter (inge vinst på lotterna dock -.-) Jaja, imorn ska jag in till Mora med min käka lillasyster och spendera pengarna, haha. jag kan aldrig aldrig aldrig spara pengar, så fort jag får dom måste jag handla! Men har lovat mamma att spara iaf 500... hm. fprse alltså! Jaja, fick dessutom min BH jag beställde från Nelly idag, eller jag fick den i present av mammi & pappi, meeeeeen jag hade ju lyckats beställa förliten kupa -.- arrrmmmhhho :@ dåligt gjort av mig fan. skickar tillbaka den imorn! :) Den va snygg annars tycker ja (:
Öhm, jag har blitt sjuk, eller ja, alergisk. Fan va jobbigt det ör, Kliar i hela halsen och snorar och nyser som jag vet inte vad.. :( Har cp ont i halsen också, men de bror väl inte på allergin? Hm..

Ska väl fan lägga mig och sova snart :)
IMORN KVÄLL KOMMER MINA SÖTA ÄLSKINGS TJEJER HIT OCH GRILLAR OCH MYSER! ;*
ni är bäst!

ska ladda upp lite bilder från idag också! :)

möms! ska säga att jag faktiskt bakade negerbollar, gjorde kladdkakstårta, bakade "ut" kakor! Fifan va bra jag är! skar även jodgubbaar. Åt massa smörgåstårta gjorde jag också, hähä (;


Antoooooooooon (:


Och Noel :)


Anton gör nån galen bakoltvolt :o


HAha, seriöst, trodde jag hade typ 30 bilder till? Men nähääääää.. Får duga med dessa då! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0