jobb jobb jobb

jobbade järnet idag ;) eller inte. hähä
va i skkbyn igen!
Började sju, samling nere på kyrkogården.
Vid typ halv åtta åkte vi, kig, brandstationen osv. Köpte lite grejer sen upp till morotsbyn.
Va framme vid åtta, la oss på marken och "sov" tills halv nio.
Halv nio började vi jobba lite smått.
Nio hade vi rast till halv tio.
Jobbade halv tio tills typ tio.
Tio fick skjuss av våran chef där uppe till skattungehandel så handla vi lite godis osv + att vi sola lite när vi kom tillbaka.
Halv elva typ började vi jobba, ändaaa tills lunchen vi hade klockan tolv.
Tolv tog vi rast (vi hade redan käkat våran lunch till frukost på första rasten) så vi solade och pratade hela rasten.
Vid ett började vi jobba igen, höll på till typ halv tre då han sa åt oss att vi kunna börja packa in grejerna.
Sen typ tjugo i tre tills vi sluta fick vi sola!
WEEIJ vilken chill dag alltså! Möms! Har varit varmt och skönt också, gått i linne & shorts hela dagen! :)
Har inte blivit brun dock.. Men känns nu att jag varit ute iaf, så där spänd i hela skinnet som när man brännt sig. icke bra, icke bra! Men jaja.

Åkte ner till mamma efter jobbet, va personal möte klockan fyra. Käkade lite när jag ändå var där eftersom jag inte ätit sen nio. Sen mötade vi, sen åkte jag och Emilia hem. Åkte med pappa till Mora en sväng, han skulle fixa nå larm, sen hälsa vi på gull farmor också! :) Mysmys.
Sen hem, handla lite, chilla lite, och nyss så åt jag! :)

Blir att sova tidigt idag igen, va så jävla skönt att somna vid tio igår alltså! Ohhhhh.
Ahja, nu måste jag kissa! :o

PUSS

haha, bra bilder!

BTW!!!!! FUCK SCHEMAT FÖR HP09 NÄSTA TERMIN!!!! FAN KVART I FYRA VARJE DAG! :'((( tur att man inte läser varken engelska eller matte nästa år så man får lite bättre iaf (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0