HEEEEEEEELg

åh äntligen, äntligen, äntligen!
älskar mitt jobb för tillfället! hatar det inte alls lika mycket som första dagen! ;)
försov mig imorse, mamma väckte mig sex, råka somna om till halv sju, och vi åker kvart i. hähä.. men gick bra! kom inte försent eller så :)

va på jobbet, va nere på orsa idag igen, fixa nån grav, rensa en rabatt, hade fika rast, FICK SLUTA TIO!!! (L) (L)
åh va underbart! hon vi var med idag, Kristina, sa till vår chéf att vi va super duktiga osv, att vi va klara med allt, så vi fick gå hem! NANANA så vi alla, jag, matilda, rebecca, malin, hanna & elin satte oss på en gräsmatta och åt lunch och solade! hur mysigt som hellst!

sen åkte jag och rebecca, tog ut lite pengar, åkte en sväng till jessica, möte adam och gav han pengarna, åkte upp till lousie och solade, åkte hem och fixade oss lite, åkte till mora! handla lite, kolla lite, åt lite. pappi kom sen och han skulle handla ett par skor så vi hängde på, sen åkte vi till noret, handla lite skit tills imorn osv. sen hoooome! nu sitte jag här och chillar ;) hÄhÄ

ska väl sova tidigt ikväll! fast hanniz har kommit hem och hon har varit borta i typ två veckor så måste prata med henne om massa massa grejer, så kommer bli en lång kväll känner jag. hon är dock inte hemma nu och vet uinte när hon kommer hem så får kanske ta de en annan dag..

imorn är det midsommar, min mor fyller dessutom år! :)
blir väl lite chill på morgonen, ska städa som en tok! vid typ fyra? kommer mina pinglor och vi ska grilla osv! :)
senare blire lite förfest här hemma så det kommer nog lite blandat med folk, sen blir det nog campingen!

OKEJ, nu ska jag inte skriva mer i detta inlägg, blev skapligt långt! haha
laddar upp två bilder från dagen och sen hörs vi sen! PUSS



HAHA mina tår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0