hatar kissie

åhhh, fan va jag stör mig på henne.
fan. -.- fattar inte hur någon kan tycka hon är snygg heller? liskom se på henne.

okej, jag vet att inte jag är snygg själv, och jag vet att man inte ska säga att andra är fula osv.
men hallåååååå, hon gör sig ju bara ännu mer ful med operationer och allt va hon håller på med.
dessutom tycker hon att hon är så jävla snygg själv -.-
GAAH. brukar inte läsa hennes blogg längre, men ibland måste jag, och fan, jag ska sluta med de, blir bara arg för hon är så dum i huvet :( åh. fuck kissie!¨'

(känner att jag inte har något att göra idag, så de kommer bli många meningslösa inlägg(A) HAHA.
ska väl börja sminka mig och fixa snart, åker med bussen in till Mora 16.50, och hoppas att busskorten fortfarande fungerar!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0