gryyyyyyymt

HALLÅ
har inte alls haft tid med datan eller bloggen iaf i går ller idag. men fan va kul jag haft!
Igår hade vi skola till typ halv elva? eller halv tio kanske de va, Fick reda på att jag klarade turismrovet jag gjorde i Onsdags, fick till och med VG! kunnnng. sen iaf, ner på stan och fika lite, kolla lite affärer och sen kom studenterna vid två! två år är det våran tur! (L) känns så dåligt att dom ska sluta fan :( men ändå betyder ju de att vi är närmre studenten själv såvafan! ;) sen iaf hem, tagga, duscha, fixa, sminka osv osv. va klar vid kanske åtta? åkte upp till rebecca och började festa lite, sen kom matilda och ja, vi fixa de sista och började gå till skeer vid tio? va framme elva! HAHA en timme alltså, så segt. men väl framme träffade vi massa annat folk och sen splittrades vi, ingen av oss gick mwed varandra utan hitta andra att gå med, men skit i de. jag hade det as kul iaf! dansa åh massa! Grym kväll! :D andra hade de ju sämre, men ah, va ska man säga. haha skyll dig själv älskling ;) iaaaf ringde jag sjussen vid kvart över tre? va hemma vid halv fyra, fyra iaf! somna vid fem!

Imorse blev jag väkt av pappa halv nio som fråga hur jag mådde typ, ja kul attj ag inte kunde somna om typ -.- men halv sov tills tio kanske sen låg jag kvar i sängen och försökte sova mer ändå, men efter ett tag gick jag upp.. försöte få i mig nå att äta sen vid tolv gick jag ut och solade i två timmar! matilda ringde och vi pratade lite om går dagen och så :') sen gick jag in, fixade mig och så åkte jag, pappa & emilia in till vansbro! Va där rätt tidigt, typ halv sex eller nå, jag och emilia gick och satte och och myste i gräset med lite matsäck vi handla på shell ;) haha och pappa va med nå kompisar :) sen skulle pappas kompisar åka hem vid tio? och jag hade skavsår och va fett trött så jag sa att vi också skulle åka hem, så jag körde faktiskt hela vägen hem och ja de gick bra! :) Körde om på riktigt för först gången ;) 3 ggr till och med! KUNG ;) heihiehöhöhhihhuhuh

Imorn fyller min älskade farmor 84 år så det blir att åka till mora vid två och fira henne, sen ska jag nog bara slappa, ladda inför siljan runt på måndag!

BILDER FRÅN HELGEN
'

HAHA okej! Förlåt för alla EXTREMT fula bilder! Jag har valt bort flera hundra som verkligen är FÖR fula!
Dom kan inte ens visas! ;) Men jaja! Nu taggar vi sommarlov på Torsdag, Stockholm på Söndag med mina söta, Grönan på Måndag, födelsedag på Onsdag och sen bara sommarsommarsommarlov (L)

PUSS OCH KÄRLEK TILL SÖTA

Kommentarer
Postat av: rebeccaa

" andra hade de ju sämre, men ah, va ska man säga. haha skyll dig själv älskling ;) "

veeeem är det :O? berätta för migggg!



MEn wooohow grym dag.

men dagen efter var ju mindre bra, men det avr det fan värt. WOHOOOW TAGGA SOMMARLOV KOMEMR BLI SÅ BRA!



PÖSSS LOVE U! <3



men du heta bilder -.-.-.-.-.-.-.-.-

2010-06-06 @ 14:36:15
Postat av: denice

haha, du är ju bara såå söööt Mattiz :D

2010-06-06 @ 16:37:45
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0