GRATTIS TILL MIG

Först vill jag bara säga TACK för en helt underbar födelsedag alla som varit med på den! :D Och tack för alla gratulationer jag har fått, både via sms, ringning, facebook, folk som jag träffat och allt annat! :D PUSS

Men nu är dagen slut, och nu är det bara att tagga tills nästa år då ;) 365 dagar kvar till 18 år, helt sjukt!
Iaf dagen började tidigt med att jag gick upp vid halv nio, fixade lite och så och åkte sen till Mora med min söta lillsyrra Emilia :) Vi kikade runt lite och jag hittade ingenting, seriöst, finns fan inget i Mora -.- Fick med mig lite smink och nå hårborttagnings kräm, hoppas den funar :) Skulle bara smörja på de, vänta tre minuter, sen ta bort de så ska de va ist för att raka? :o har adlrig sett de förr, ör väl lite efter i guess ;) Jaja! Sen käkade vi och så, sen åkte vi hem :) Handlade lite på Noret på väg hem också, tills kvällen! Åkte hem, chilla lite, sen hopp in i duschen, sminka om sig och fixa, sen börja med sallad, maten osv. Vid sju-halv åtta kom MAtilda, Malin & Rebecca, vi började grilla och äta och så, sen kom de andra lite senare! :D Huuur mys som hellst! Vi pratade, hoppa lite matta, myste med kattungarna och sånt, tills vi gick ut på Orsa! Tog ett varv på ORsa men bestutade oss för att gå ner på campingen ist. Gick ner och satte oss ute på bryggan och pratade! När det började regna gick vi hemmåt, och när vi kom typ nästan hem satt min lilla kissekatt och väntade, haha så söt! Han hade legat där i nårga timmar medans vi varit ute ;) Sen följde han med hem, men vi gick bara på toa för vi skulle till Statiol, och bamse (katten!) följde med, sen va tog vi tiiid på oss hem, och bamse fasnade och börja leka med nårga andra männsikor! -.- Hoppas dom är snälla mot honom, är orolig för lillplutten :( Han ska gå över stora vägen och allt själv, awww... MEn han kommer väl snart och står och mjauar utanför mitt fönster ;) hihih. Jaja, Sen nu iaf åkte de andra hem och klockan är typ ett, jag är sååå trött och ska snart sova! :)

Super bra dag iaf, tack för de! Ni är bäst!



















Känner att det kommer bli så jävla drygt att tvätta bort sminket nu -.-
Fifan, men jaja!
PUSS & GODNATT


Kommentarer
Postat av: rebecca

Meeeeeeeen fina bilder hörru :)



men GRATTIS IGEN PLUTTEN. SNART BLIR VI 18 :D WOHOOOOW! :D <3

2010-06-17 @ 01:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0