Grattis älskade du

Idag fyller min älskade farmor 84 år, helt sjukt gammal hon har blitt nu :o
Tur att hon är så pigg och frisk som hon är, för utan henne klarar jag mig inte alls.
Så blev väckt vid tolv av Johanna och Emilia -.- så käkade vi frulle, så satt vi och snackade massa, så vid kvart över ett gick jag upp och satte mig vid datan men hann inte sitta länge innan pappa kom upp och sa att vi skulle åka för vi skulle vara i Mora två och vi skulle handla present först, kul, jag hade inga kkläder, smink, oduschad, ofixad helt och hållet alltså! Fick dra på mig kläder fort och åkte in skabbig som feäeääeen. Men jaja, fikade med släcken och sen körde jag hem!

Nu ska jag gå ner och poppa pocorn och lägga mig och se en film! Senare blie dusch!
Puss så länge


GRATTIS GRATTIS GRATTIS
jag älskar dig så mycket, du är bäst i världen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0