Godmorgon

Vaknade för en timme sen typ, kolla på karlsson på taket, haha så underbar! (L) sen satte jag mig här, blev sur för att vädret är så jävla dåligt, så kände att jag ville åka utomlands! Hur gött skulle inte det vara?! :) Fast isf i vinter, tre veckor till Thailand i slutet av december - bärjan av januari, hur skönt skulle inte det vara?! :o
Synd att det är så dyrt, om vi skulle ha åkt hela familjen, mamma, pappa & 6 barn skulle de bli typ 120 000 för flyg och hotell :o sen ska man ju leva där också, men de är billigt har jag hört, men iaf. Men de skulle vara fett sköööönt. Ska tjata lite på mamma och pappa, kanske inte blir Thailand men nånstanns iaf! Jobbigt att det tar så långtid att resa till Thailand också, typ 19 timmar (mellanlanding iofs) men ändå.  Jaja, lite drömmar bara ;)

Nu ska jag se om Johanna har vaknat så ska jag öta frulle och börja röjja på altan!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0