frukost/lunch

idag vaknar man av attmitt myggnät jag har gjort helt själv (en spetsgardin som jag har nålat fast i fönstret!) är borta och fönstret står vid öppet och det luktar kattpiss i mitt rum!? :ss eeeeuuuw. kattarna här hemma får inte gå in i mitt rum så har dörren stängd, och alla var inne i natt, så ja, jag antar att det är en äckligkatt som har varit in i mitt rum inatt igeom mitt fönster, och dessutom förstört mitt myggnät så det ligger nålar över hela golvet.. kuel. -.- fittkatt! tror de är katten som alltid hänger här hemma, han har inget hem tror jag, och är dum mot våran han katt :( naawe. okej, nog pratat om katter! haha. men det lukar äckligt iaf, måste få bort de!!

iaf, dessutom när jag vaknar spöregnar det. inte de roligaste de heller. jag är hungrig, finns inge gott hemma att äta så jag och emilia bestämmer oss för att klä på oss bara och åka ner till mamma åh käka lite lunch till frukost! :) orka inte fixa mig alls, borde egentligen duscha åh grejer, men nej. smart som jag är tar jag bara på mig mjukiskläderna och åker -.- hhmmmmm..... iaf, gott va det, och mätt är jag!

Nu ska jag snart duscha, ha på lite BUS (för inte blir man brun av detta väder inte-.-) sen kolla på säsong ett av DH tror jag nog :)) myssss.. alltså sängen hela dagen idag! låter perfekt! :)


min söta lillasyster! haha


blev lite efterrätt också! latte med hasselnötsmak, mmmmmmums!


höööörs sen! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0