fredag kväll

inte alla som ligger hemma en fredag kväll.. hehe
känner inte alls för att gå ut idag, har varit så skönt så att bara varit hemma (utom en snabbis till cafét!), har duschat och fixat lite :)
testade den där hårborttagningskrämen idag också, fan va den inte fungerade på mig! luktade för det första hår färg?! :o as starkt, sen hade jag på de osv, skulle sitta på i tre miuter och när den hade gjort de skulle jag ju då ta bort de och då började de svida och började typ bli aldeles röd :o typ utslag, så skyndade mig att ta bort de fort med vatten ist! gav bort den till Louise, för de funka tydligen på henne iaf :)
sen har emilia fixat lite "manikyr" på mina naglar ;) hähä. har ju dock inte så långaaaa än, men fan, de får duga! ser inte så bra ut nära, men när man är en bit ifrån så ;)

ska snart äta lite korv m. bröd till middag, sen ska jag och min marabou polka + mensvärk lägga oss och se DH :)

jag just nu!


Där ser ni ju lite av manikyren, dock bara tummen (;


(L)


kvällen blir nog bra ändå utan fest osv.
det blir vad man gör de till ;)
en vecka kvar till midsommar! WEEIJ
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0