FÖRSTA DAGEN PÅ JOBBET

yeeeees, FYFAN. inte lika taggad längre kan man väl säga.
har iaf varit på skattungbyns kyrkogård hela dagen med Hanna & Elin :) + Sean halva dagen. äh, vi har haft trevligt, men fan så jobbigt. ont i händera, ryggen, fötterna och restan av kroppen. Men jag känner ju iaf att jag lever, mer än vad dom andra på kyrkogården är. hähä bara att tagga, den här veckan + nästa kvar nu! Eftersom vi är lediga på Fredag (midsommar!) så måste vi jobba in de, det betyder att vi jobbar två timmar extra nästan den här veckan -.- åh, sug på de. jobbar alltså mellan 7-15.45. Nästa vecka 7-14.00, åh vad jag längtar! (L) Upp till skkbyn imorn igen! Men i natt ska jag sova och inte ligga vaken halva natten! :)

Ahja, ska berätta en sak som jag är jävligt glad över gott folk! Nu ska ni få höra ;)
Fyllde ju år i Onsdags, och av mina storasyskon (Peter, Johanna & Louise) önskade jag mig ett par hallonröda converse. Och eftersom jag har världens sötaste syskon så tänkte dom köpa de åt mig! :') Hanniz är nu inte hemma, utan i Jönköping, och tidigare i veckan i Örebro, och meningen var att hon skulle köpa dom där. Men dom var helt slut i hela Örebro, och även helt slut i Jönköping. (tydligen väldigt populära i år) Så Peter skulle köpa dom i Stockholm, eftersom han bor där. Men icke, dom va slut där också. Men då sa dom i stockholm att det fanns ett par kvar, i hela Sverige, i Norrköping, och som tur bor Louise bästa kompis Johanna där, så Lousie ringer Johanna och ber henne köpa dom. Så hon letar och letar, men även do har tagit slut. Lousie letar igenom jävligt många sidor på internet, men hittar dom inte. Så hon sa att jag fick väl försöka hitta dom om jag ville, men att det var jävligt svårt och att jag såklart fick ta en annan färg om jag ville! MEn jag vill ju så gärna ha dom, så letar och letar igår kväll, och yes, vem om inte jag hittar dom? ;) På en canadensisk sida, haha. Alltså nu har jag beställt mina kära skor från Canada, och dom är påvåg hit! WEEEEIJ! Fan va kung! ;) Eller, dom heter inte hallonrosa då, utan geranium, men de ser ut på bilderna som om det är lika färg, annars jääävligt lika! hihi så jag är glad! :) Kunde önska dom kom innan midsommar, men tror inte dom hinner :( Jaja! TACK MINA ÄLSKADE SYSKON! ni är bra ni! <3



Där va min lilla historia ;)
Nu ska jag ligga här lite, duscha senare, sova och vila upp mig tills i morgon! :)
Kanske kommer ett till inlägg ikväll, vi får se!
PUSS /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0