fitt internet, FITT telefon

ah, fan. när jag kom hem från att jag och hanniz hade varit ute och ätit lite, handlat lite osv. så tänkte jag sätta mig här, men nej, då funkade inte internetet.. ÅH va irriterande! så jag la mig och sov i några timmar. de va gött! iaf så har min telefon slutat fungera helt och hållet också, VAFAN. palla. har jag inga kontakter, inga sms, inga bilder, ingen musik, man kan inte smsa eller göra nånting. kuL! -.- har testat att ta ur och i minneskortes och så men ändå funkar de inte :( fast har iofs haft den här sen typ nyår, alltså ett halvår, och har nog aldrig haft en telefon så länge utan att den går sönder! haha inte precis nå ovandligt att mina telefoner går sönder, är fan stammis där min telefon kommer ifrån! ;) haha men ändå, likosm orka de nu -.- så får väl ta mammas telefon ett tag och se om de funkar då medans min är på lagning!

iaf, skit sam. niorna har avslutningsmiddag idag, alltså åh. när jag vaknade satt Özge och höll på att bli sminkad av Hanniz, och Emilia va stressad och sur för dom höll på att bli sena. haha! ja, och liksom då tänker jag tillbaka va jävla innihelvetekul vi hade på våran för ett år sen! de va underbart! jag va sur i början och innan och tänkte inte gå för jag inte hade hittat nån klänning som satt bra osv, men jag är så jävla glad att mamma tvingade dit mig! haha, verkligen kul hade vi! åh, så mysigt! de sista man gör med niorna ju, utom grönan sen då, men ah! :')) dom va så himla fina, özge & emilia och jag slår vad om att alla där uppe är minst lika fina! ska lägga upp en bild på dom nån dag så ni fårse! saknar nian så mycket :( 9:1 liksom (L)

JUSTE har varit ett bombhot mot kommunhuset här i Orsa idag okcså! :O HAHA? helt sick. här kan ni läsa lite om de. har tydligen stått i expressen, aftonbladet och alla andra tidningar okcså! haha. dom utrymmde lärcenter, sos och lite av lillåhem också, inte bara kommunheset. coolt att det kom bombhundar ändå från stockholm liksom! 


jaja, imorn ska jag till skolan sen SOMMARLOV SHALALALALAAA!!! WEEEEEIJ
fuck va gött


fårbli en bild på kära 9:1 från skolavslutningen förra året!
ÅH MINA ÄLSKADE

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0