dusch mm

hallå igen!
nu har jag precis duschat, raka benen, smörjt in mig med body lotion, smörjt in mig med BUS, målat naglarna osv. weeeij. känns gött! Jag vet inte hur det blir med min BUS bara, vet inte om den kanske är gammal ;$ men den lukta som vanligt och såg bra ut :o men fanns inge utgångsdatum och jag vet inte när mamma hade den sist, och hon va inte hemma :o jaja, hoppas de blir bra! blev inge solarium som jag tänkte, ingen hade tid att akjutsa -.- sååååå fick bli de ist! ligger här och väntar på rebecca fortfarande! ska kanske gå ner och äta nånting? har liksom inte ätit nå idag, kanske ska klä på mig nånting också! haha. det har jag int heller gjort idag. skön dag, seg dag. jag vill ha sommar & SOL! ska tvinga med mig rebecca på en prommis i regnet iaf, sen kan vi feta med godis restan av kvällen! ;)


haha vilken söt bild vaaaa..

PUSS (L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0