dålig uppdateeee

Tjaba Tjena Hallå, weeeij! haha
Har inte haft tid att uppdatera nå i helgen, Rebecca har som sagt sovit hos mig, både Lördag & i natt :) Mysssss!
I Lördags kom hon på kvällen så vi kollade bara på film, cykla till statoil en snabbis och handla lite B&J (L) sen ja, film hela natten! Eller iaf rebecca, jag somna typ nio-tio (a) hehe.

I går låg vi kvar i sängen rätt länge, sen käka vi lite frulle, sen mer film blablabla, sen fixa vi oss och åka till Mora med mammii och pappii! :) Hämta ett tält i Sejla för vi tänkte tälta ;) Sen till Ica MAxi. Åkte hem fixa käk, åt osv :) Sen bestämmde vi oss för att INTE tälta, haha. Får bli en annan gång i sommar ;) MEn vi tog oss en natt spring/gå - promenad ;) i blev fucking jagade av en på moped, fyfan va rädda vi va :|| så vi gick hem.. heh. La oss och kolla på tv, sen somna vi :)

Idag sov vi till typ två, sen fixa jag mig och rebecca kolla på tv tills hennes mamma kom och hämta henne :)
Jag gick ner och käka lite frulle, sen la jag mig här :)
Pappa fyller år idag så ska väl vänta tills han kommer hem så ska jag göra nå skoj med honom kanske :)
Han ska få AXE-parfyms grejs. åhh, dålig present, jag vet -.- men hitta inge, ska köpa nå bättre sen :)

tjockisar (L)


mackor, apelsinjouis, vaniljyougurt+flingor. möms


HAHA, grå mjukisdress <3<3


becciseeeeeen ;*


grattis grattis grattis världens bästa pappa! jag älskar dig (L)


hörs sen da.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack för helgen babe, har varit skit mys :)



men fuck den idiot som jagas, fyfan vad rädd jag var :( haha.



ILOVE U (L)

2010-06-15 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0