buss buss buss och regn

ja, min dag har bestått av buss och regn! + en massa pansionärer som är kristna! kunna inte ha haft en bättre dag! wäwäääää. har kommit på att kykan, eller ja, människorna som jobbar eller hänger där mycke käkar hela tiden!!! wtf! först käkar dom frulle hemma, sen vare fika (macka,kaffe,muffins,kakor osv) sen åkte lite mer buss, sen lunch (kykling/makaron sallad, macka, läsk, chokladkaka) sen åkte vi lite till, sen fika igen! vet dock inte vad, jag, rebecca, matilda, hanna och elin orkade fan itne ens gå ur bussen den gången! haha. det bästa med dagen var helt klart sov morgonen och chokladen vi fick!" HÄHÄ en sån 100 gram marabou kaka fick vi var (a) hihi möööms!
var hemma typ tre, så gick hem, eller skulle gå hem, men hittade maria, emma & moa på ett café så gick in och snacka lite med dom, sen kom johanna & maya förbi cyklandes så jag hoppade på cykeln och fick skjuss till pappas jobb där jag åkte med honom hem ;) hihi.

kom hem, tog bort sminket, klädde av mig och nu ligger jag här och kollar på lite resor! jag & becca åker nog utomlands i höst eller slutet av sommaren! wiiiiiie! blir kung! :) hoppas de blir nå nu bara, vill komma ut lite känner jag, skulle vara niiiiicäääää!


m&r, så hot


hannaaaa & eliin! lite trötta ;)


SKOG!


ma-ma-matilda! :)


hanna & elin igen! :))


jag & rebecca igen! är väl ledsna för en tråkig dag eller nå ((:


PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0