Avslutning

Har precis varit på den sista avslutningen nu! Åh, fan va fina alla va! :'))
Jag, Matilda, Rebecca, Maja & Lisen va i kyrkan och kollade på när dom spelade och sjöng. Jätte fint! Efter åt kramade vi alla och sa grattis, galv blommor osv. Sen följde vi med upp till Orsaskolan, haha. Vi är desperata av den skolan alltså ;) Alla minnen och allt, sååå underbart att vara där igen! Träffa alla elever och speciellt lärarna! :) Fick träffa Eije och ge honom en kram också, awwww! Va in i klassrummen, såg alla gammla inristat klotter vi gjort på bänkar och väggar ;) hähä. Sen hade alla nior samling och svslut i idrottshallen, och vi var utanför, när dom kom ut grät typ ingen fast när Emilia & dom kom grinade iaf dom, så jag kunde inte låta bli att grina lite jag också. Haha.. ÅHHHHH. Jag vill också sluta och åka till grönan!! När vi kom hem hade mamma pch pappa iaf fixat lite mat och fika, sen bytte dom om och nu åkte dom precis!

Maja, Lisen, Rebecca & Matilda


Här kommer dom in


Linus sjöng, jätte duktig va han! :)


Ida & Denice, också jätte duktiga! :)


Hanna & Rowena sjöng "Hey soulsister", bra dom också! :)


Emilias klass efteråt!


Seans klass också! :)


Sen tjejerna hemma när vi fikar! :)


Emilia, Özge & Patricia sjöng också, men jag filmade hela det så har inga bilder och jag vet fan inte hur man laddar upp filmer :( Men dom var också hur bra som hellst, synd att publiken började klappa takt mitt i låten, och alla klappa otakt, så det förstörde en hel del.. Men men..
Nu ska jag väl sitta här och sen fixa lite, kanske sova ett tag. Och sen ikväll ska jag försöka dra ihop nånting med mina söta vänner! :)

PUSS /mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0