yra

har precis varit på yra nummer 3 ;) hähä.
vet inte riktgit vad jag ska skriva, var inte så kul, men inte över tråkigt heller. helt okej.
jag hade inte ätit nå idag så jag & rebecca fick för oss att åka till donken vid tolv eller nå, och var precis på väg att åka men sen blev det ändrig. :( bööh, så fick bli att dela på en pomesfritt på daysis ist.

imorgonbitti åker jag till Stockholm! weeeij! så ska väl kanske börja packa nu då.. ska leta reda på en väska som jag kan packa i, sen göra de, sen sova för jag är så jävla trött! får bli att duscha imorn för det orkar jag ej nu.

HAR JÄVLIGT ONT I HUVET OCKSÅ. men jaja, IPREN (L)
skriver nått innan jag åker imorn.
PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0