våmhus

trotts det dåliga vädret åkte vi ju till våmhus igår.
blev inte som jag tänkt då kanske, tappade telefonen & åkte hem innan tolv.
fanfanfan vilken ångest jag har över telefonen alltså, liksom jag skiter i själva telefonen och så, men jag vill ha mitt minneskort med alla bilder & sparade sms osv. DÖ på mig själv. jaja, om någon hittar min rosa gulliga lilla telefon så snälla ge tillbaka den :( skulle betyda så jävla mycket!! någon har ju stängt av den, har ringt den flera gånger och ringde precis när jag hade tappat den också. bög! jaja. har inga bilder heller att ladda upp från igår för matilda har min kamera. men iaf så hade jag trevligt tills allt gick fel :)

ikväll blir det 20 års fest och jag är så säker på att det kommer bli roligasre än igår!
och så ska jag äntligen få träffa min becca som jag inte sett på över en vecka :( bebis (L)

jaja, hoppas ni hade en bra kväll igår iaf! PUSS

Kommentarer
Postat av: P A T R I C I A (tävling pågår!)

vad bra! :D

2010-07-31 @ 14:05:52
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0