underbart

fan va underbart! det är sol, sommar, varmt, glass, jordgubbar, sand, vatten, helg, lov osv osv men bäst av allt, ja det är helt klart att JAG ÄR KLAR MED JOBBET PÅ KYRKOGÅRDEN! wohoooow
som jag väntat på den här dagen. men egentligen, om man tänker efter nu efteråt så har vi fan haft kul och det har varit rätt chill ändå, känns skönt när man är klar och ännu bättre den 15 då jag får mina peeeengar! :) hanna och elin som jag varit med mest under dom här två veckorna är så söööta och vi har mest skrattat, sovit och solat! :D (inte hanna då kanske som jobbat hela tiden ;)) hihi. men sen när vi alla har varit tsm (jag, hanna, elin, rebecca, matilda och malin) har vi också haft kuuuul! wiie. kändes skönt när han kom vid elva och sa att vi fick sluta tolv idag eftersom det var sista dagen, fast vi skulle gått till två! shalalalaaa

mitt sommarlov varar iofs inte sååå länge.. börjar jobba nere hos mamma på måndag, hähä. men tror det kommer bli rätt nice ändå, liksom jobbar antingen 10.30-14-30 eller 14.30-18.30 och jag jobbar ju inte varje dag heller. känns nog bra när pengarna kommer in i slutet som sagt!

efter jobbet idag åkte jag ner och åt lite mat med pappa, magnus och maya på cafét, sen åkte jag till banken och fixa lite, sen till emilias jobb och vänta på att hon skulle sluta, sen kommunhuset med henne, emma och joel och lämna in lite lappar! så nu va det gjort också, skönt att ha det gjort liksom! :) sen åkte jag hem och duschade av mig eftersom det har varit typ 29329293 grader och man blir inte så osvettig när man är ute och jobbar i den värmen kan jag säga. så tog en dusch, smörjde in mig lite osv så kom hanniz hem så vi bestämmde oss för att åka ner på campingen och lägga oss lite! först skulle vi till apoteket (OCH DET TOG FAN EN TIMME TYP!!) sen konsum, sen cafét, seeeen äntligen campigen! vi käkade lite, pratade massa osv, lika mys som vanligt! :') blev seriöst typ atakerade av två svanar också, alltså dom kan ju bli skit arga och farliga och jag är svin rädd för dom, och ah, dom va typ 3 meter ifrån oss och jag börja grina och ville springa och massa, och hanniz tvinga mig sitta kvar så dom inte skulle springa efter typ! HAHA SKUJT läskigt, jag lovar. buuuh. men det gick iaf bra!

sen ringde pappa efter några timmar och sa att vi skulle komma hem och äta snart, så vi åkte hem, och maten är fortfarande inte klar -.- men de gör int mig nå! liksom dom ska äta lax, eeeeuuw. så jag hoppas nog maten idag och tar en promenad lite senare! :) SÅ SKÖNT MED HELG SÅ MAN SLIPPER LÄGGA SIG RUNT TIO FÖR MAN MÅSTE UPP SEX! WIIIHOOw

i kväll och antagligen hela helgen ska jag nog bara ta det lugnt, sola lite imorn och så. men tror jag inte ska ut och festa och sånt, är så jävla trött och behöver vila mig lite. ät ju yra på onsdag, och boggbergat på torsdag så vi taggar dit ist! :) hihi

nu lägger jag upp lite bilder osv.

hårt och slitande jobb vi har ;) hanniii & eliiiiin somna! hihi


elin, jag, matilda & hanna! wiiiie ;*


buuuuhuhu :'(


haha porrig bild på hanniiiz ;)


ännu mer porrig bild på mig! haha


mmm, fint jag har bränt mig på jobbet idag! snyggt att jag har haft bh banden i kors också! hah


ÄNTLIGEN har min BH från Nelly kommit också! den här passade iaf :)


SÅDÄR! ladda hem lite film nu då kanske och glo film hela kvällen! :)
(men kommer antagligen somna)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0