Sommar

Är så himla tråkigt att jag åker till Stockholm samma helg som dansbandsveckan. Fan. Och är så ledsen att jag inte åkte till Idre igår, ångrar som bara satan. Jag jobbade, men jag hade kunnat fråga om nån ville jobba åt mig, men nejdå, jag stannade. Cp. Men Jaja. Resten av sommaren nu kommer bli kung, fult upp hela tiden iaf, åker ju till Stockholm på Torsdag-Lördag/Söndag (har inte bestämmt mig, men tror det blir Söndag!) sen jobb under veckan, sen börjar CCW på Lördagen efter, kommer bo där, men samtidigt bo hemma eftersom jag ska jobba delvis under veckan. Så kommer pendla lite emellan! Ska nog köpa en husvagn tills dess, kommer bli hur nice som hellst. Sen iaf, jobba och festa. Sen slutar det den 7 Augusti och den 8 börjar Musik & Motor i Älvdalen, och kommer bli samma där, bo i husvagn där uppe samtidigt som jag åker hem emellan åt och jobbar! hihi tror det kommer bli fett! :) Sen är det andra saker, blandannat Våmhus festen, Mora festival och lite annat!

Sen börjar väl skolan.. Hoppas tvåan går lika fort som ettan har gått. Men det tror jag eftersom vi har mycket praktik osv så det kommer inte bara vara skola hela tiden liksom. Har nog haft en bra sommar hittills och den kommer bli superbra resten också om det blir som jag har tänkt mig! En av dom bästa i guess! Men nästa sommar kommer bli ännu mer kung, HELT SJUKT! :)

Men men, nu ska jag nog kolla på lite film. Puss
Blir en bild på mig & Özge från här om dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0