once upon a time you were mine, and now you're only a dream

nu har jag jobbat måndag, tisdag, onsdag & torsdag! bara fredag kvar innan helg.
men ska försöka på någotvis att få kanske pappa? jobba åt mig imorgon, för liksom ja, ska ju till våmhus, och skulle vilja ha lite tid på mig och inte sluta jobba vid halv sju-sju.. ska höra med honom.

har förövrigt varit lugnt på jobbet idag. några fika gäster, några lunch gäster. inte speciellt många glassgäster, för liksom vem är sugen på glass i detta väder? vem är sugen på att gå ut överhuvetaget? hm. känner verkligen som höst, och det är inte okej än! är ju inte ens Augusit än liksom..

ska ju som sagt till Våmhus imorn, och ser ut som att det kommer bli sånt här väder då också. fan va tråkigt liksom. åhh.. men hoppas på det bästa iaf!!

ja, ute bara regnar och regnar det, som ni vet. fast det kanske är uppehåll för tillfället? men skit samma, det är kallt som fan ändå och ah, det är sånna här dagar man verkligen vill ha en bra film, en skön säng med ett stort täcke, massa godis och en pojke! skulle iaf inte jag tacka nej till nu iaf.

funderar på att städa lite? men jag vet inte. jag är så himla trött. men det skulle verkligen behövas, mitt rum ser ut som jag vet inte vad alltså.. ska iaf städa innan jag åker bort! (blir ju i rättvik mestadels av nästa vecka!) och ja, jag vill ha städat, fint & nybäddat när jag kommer hem där ifrån efter att ha sovit i en husvagn i flera dagar. hehe. elina sa till mig igår att vädret skulle bli nice iaf måndag, tisdag & onsdag nästa vecka, jag blev hur gla som hellst men så kollade jag upp det själv och lilla kusin, du har så fel. skulle bli typ regn och kallt stod de :( men det är ju några dagar kvar, jag hoppas att elina får rätt tillslut ändå för sol & värme gör så mycket!

men nu ska jag inte skriva mer. fick bli ett rätt meningslöst inlägg för att jag har så tråkigt! ;)
men puss på er!



alltså låten! (L) så jävla bra text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0